trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2088 0

איך עושים ביטוח נסיעות לחו"ל ועל מה חשוב לשים דגש?

ארזתם לבד?, מישהו נתן לכם משהו להעביר? ביטוח נסיעות עשיתם?

ירון אהרוני
מאת: ירון אהרוני סוכנות לביטוח תכנון פיננסי ופרישה

פורסם: 29.11.2018 15:27

איך עושים ביטוח נסיעות לחו"ל ועל מה חשוב לשים דגש?

דקה לפני שתשמעו את המשפטים המרגשים המבשרים לנו על תחילת החופשה "ארזתם לבד?", מישהו נתן לכם משהו להעביר?" ועוד כהנה וכהנה, עליכם לדאוג לביטוח נסיעות לחו"ל. ביצוע הביטוח נשמע פשוט לכאורה, הרי עלינו לבטח את עצמנו אם חלילה נזדקק לטיפול רפואי בעת שהייתנו בחו"ל, אך לא כך הדבר. הוא הרבה יותר מורכב ממה שאתם חושבים, משום שפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מכילה כתבי שירות ותוספות שעליכם להכיר מקרוב כדי לטוס בראש שקט.

חשיבות ביטוח נסיעות לחו"ל

כפי שוודאי שמעתם לא מעט פעמים, שהייה בחו"ל טומנת בחובה סיכונים רבים, בין אם מדובר על חופשה, טיול מאסיבי או נסיעה לצורכי עבודה. במדינות רבות עלות טיפול רפואי יכולה להגיע לאלפי שקלים ביום, מה גם שהעלויות בגין אשפוז יכולות להגיע לסכומים עצומים. מעבר לכך, כאשר מדובר על מטיילים, הסיכון גבוה יותר, משום שפעמים רבות מטיילים זקוקים לשירותי חילוץ או חלילה להטסה בהולה לארץ, ולכן ביטוח נסיעות לחו"ל עונה בדיוק על צרכים אלה.

להתאים את הביטוח לצרכים שלכם ולהימנע מטעויות

ביטוח נסיעות לחו"ל מכיל כיסויים בסיסיים הכוללים טיפולים רפואיים וכיסוי אשפוז. לפוליסה הבסיסית ניתן להוסיף כיסויים נוספים והרחבות שיספקו לכם מעטפת רב שכבתית בעת שהייתכם בחו"ל, כדוגמת הרחבות הכיסויים לספורט אתגרי, הוספת כיסוי עבור איתור וחילוץ בטיולי תרמילאים, תוספת ביטוח למכשירים יקרים (מחשב נייד, מצלמה, טלפון וכו'), כיסוי לאובדן כבודה וכו'. כמו כן, ישנה אפשרות הרחבת הביטוח עבור נשים בהיריון או חלילה עבור אנשים החולים במחלות מסוימות. זה הזמן להזכיר כי את שאלון הבריאות יש למלא בקפידה. בכל מקרה, עליכם לדעת ישי כיסויים לכל סגנונות הטיולים והחופשות ולכן יש לבחור את הביטוח על פי הסיטואציה.

דגשים רבותי, דגשים

כדאי לדעת כיצד מחשבים את הביטוח – את עלות ביטוח נסיעות לחו"ל מחשבים על פי ימים, לכן חשוב לדעת מבעוד מועד כמה זמן הנכם מתכננים לשהות בחו"ל. במידה ומדובר בכרטיס פתוח, חשוב לבטח לתקופה מסוימת הכוללת אופציה להרחבה או לקיזוז הימים.

כניסת הביטוח לתוקף – ביטוח נסיעות לחו"ל נכנס לתוקף מרגע העלייה למטוס ולכן מהרגע שדרכתם בו הנכם רשאים לתבוע כל נזק רפואי.

חשוב מאוד לשמור על קבלות – ישנם מקרים שיהיה עליכם לשמור על קבלות כדי לקבל החזר מהביטוח. ולכן, אם חלילה נגרמה פציעה בחו"ל, יהיה עליכם לשמור על הקבלות של כל הוצאה כספית שנגרמה בעקבות הפציעה. כמו כן, במידה והביטוח מכסה על כבודה והמזוודה לא הגיע או שאחרה, יהיה עליכם לרכוש פריטים נחוצים ולשמור על הקבלות.

גובה הפיצוי – כפי שאמרנו, עליות אשפוז וקבלת טיפולים רפואיים הם יקרים במיוחד במרבית מהמדינות עבור זרים, ולכן ישנה חשיבות רבה לגובה הפיצוי שתקבלו במקרה של תביעת ביטוח. הרי ככל שהפיצוי יהיה גבוה יותר, כך תוכלו לכסות את כל העלויות הנדרשות במקרה של תביעה.

 

 

 


האם המאמר עזר לך?
1עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.